Tema: Re: Kameru nauda
Autorius: pjezo
Data: 2012-01-23 16:17:04
taip.
IMHO info su kuom as (gal slapcia nuo zmonos) pietavau restorane- taip pat privatu.
Taciau deja tai nufimavo tiek Gedimino pr. esancios policijos kameros (kaip susitikom ir pasilabinom), privaciu jurid asmenu saugos kameros,
negana to dar ir restorane buvusios kameros filmavo.
Taip tai privatu ir nelabai malonu.

Bet cia klausimo esme tokia- kie galima pazeisti asmens privatuma siekiant viesojo intereso apsaugos efektyvumo.
manau geras pvz butu Britanija.
Iki pagarsejusiu teroro aktu traukinukuose (ir kt) buvo baisiai priesinamasi video kameru kabinejimui.
Po teroro aktu- visas Londonas (ir kt stambesni miestai) buvo taip apkabineti, kad GB tapo bene labiausia stebinti savo gyventojus...

Vat ir retorinis klausimas -  kas svarbiau, mano privatuma spietaujant, ar saugumas?
Su registratoriais tas pat- kas svarbiau mano privatumas, ar viesas interesas istirti teise pazeidimus.?

Nesakau kad viskas turi but fiksuojama ir bet kas galetu tais duomenim naudotis.
As esu uz toki tarpini varianta, kurio salygos butu:
1- registratoriai butini visose naujose auto.
2- jie turi fiksuoti tik isores vaizda, negalima vidaus vaizdo ir vidaus garso (nebent pats savininkas tai irengtu ir dar but ispejimai kad keleiviai zinotu kad irasinejama). GPRS duomenu fiksavimas galimas tik TP valdytojo sutikimu, jam paciam aktyvuojant sia funkcija.
3- ju duomenimis galima naudotis tik teisesaugos isntitucijom:
    - be asmens (TP valdytojo) sutikimo tik tiriant nusikaltimus arba admin t. pazeidimus kuomet TP savininkas yra nukentejes arba itariamasis.
    -su asmens (TP valdytojo) sutikimu- visais atvejais.

Jei kyla abejoniu teisesauga- nustatom tvarka kad tik teismui sankcionavus galima paimti tokius duomenis is asmens.

P.S. beja- teisiskai ziurint, dabartiniai registratoriu savininkai (jei yra garso irsymas) yra garantuoti pazeidejai.
apie salono viduje daroma garso irasa privalu informuoti salone esanti keleivi:)