Tema: Re: Kameru nauda
Autorius: Pagonis
Data: 2012-01-23 15:25:03
Siulau nesiulau, reikia nereikia, nepriimk tai asmeniskai, as nesiulau
sumontuoti, tik speju, kad tai gali buti po n metu idiegta. Jau dabar zmones
statosi kameras, kad turetu vaizdine medziaga, jei kyla nesklandumai ir tai
jiems suteikia kazkokia garantija.
Kita vertus, buvo masinos kaip masinos, tada kazkas sugalvojo, kad turi buti
saugos dirzai. Tada nusprende, kad dirzai PRIVALOMI. Argi tai ne asmens
pasirinkimo pazeidimas? :D Metu metus visiems kale i galvas- tai jusu paciu
saugumui, bet kol baudu nepakele- poveikis buvo apgailetinas. Jei
sprendimas, net ir nepopuliarus atnesa teigiama rezultata- jis yra
pateisinamas.