Tema: Re: Kameru nauda
Autorius: pjezo
Data: 2012-01-23 10:18:21
?
riboja laisve pazeidineti istatymus?

ir nuo kada gi tokia laisve egzistuoja...

atmetam prielaida kad registratoriu duomenimis naudosis zmona irodinedama kad vyras eina "na leiva", ir paliekam galimybe juose kaupiamus duomenis naudotis  tik kriminaliniams ir ATPK pazeidimus  (ivykus auto ivykiui)  tiriantiems subjektams- ir busiu visu 150 proc uz kad toki registratoriu pas mane irengtu.