Tema: Re: Kameru nauda
Autorius: Pagonis
Data: 2012-01-23 08:17:10
kad jokio skirtumo savininkas, ar ne. siuo atveju prevencija, kad poilsis
butu, kad greicio nevirsytu.
jei tu busi doras pilietis- tau dzin yra registratorius, ar ne. ivykus
nesklandumams patikrintu dalyvavusiu registrus ir butu aisku kas ir kaip. o
zmogus zinodamas savo atsakomybe jau galvotu kitaip- kad gali tekti atsakyti
 ne taip, kaip dabar- galimybes atsifutbolinti, kad nera irodymu, atsiranda
liudininkai is oro etc...