Tema: Re: Kameru nauda
Autorius: VNO
Data: 2012-01-23 14:41:13
> riboja laisve pazeidineti istatymus?
>
> ir nuo kada gi tokia laisve egzistuoja...

tau irgi patiktu buti pastoviai doriai sekamam :D

> atmetam prielaida kad registratoriu duomenimis naudosis zmona irodinedama kad vyras eina "na leiva", ir paliekam galimybe juose kaupiamus duomenis naudotis  tik kriminaliniams ir ATPK pazeidimus  (ivykus auto ivykiui)  tiriantiems subjektams- ir busiu visu 150 proc uz kad toki registratoriu pas mane irengtu.

ka dar atmetam?
kodel as turiu noreti veziotis video registacija?
tegul valstybe susutato ant visu kampukameras ir registruoja.

pasikartosiu - tu ir gal dar daugkas i tai nekreiptu demesio.
bet po tu ziurek tektu dar ir kepure nesiotis su tokiu registatorium.
kur namuose eini, kada pasiki, ar nepompini kokio porno per interneta.
doram pilieciui gi tiks :D

VNO