Tema: Re: OT vyrams: laikrodziai ant rankos - apvalus ar kampuoti?
Autorius: padugne
Data: 2012-01-07 12:40:15
On Sat, 07 Jan 2012 02:42:52 +0200, Toxis wrote:

> na, mano atveju du telefonai ir ipodas (kabinamas ant kaklo, todel
> nenaudoju telefono shitam reikalui:)
>
> velgi - nesupraskit manes neteisingai, ash suprantu papuoshalu
> koncepcoija, pats su zhiedais vaikshtau, bet nereikia dievagotis, kad
> shitas dalykas yra pirma butinybe, o paskui papuoshalas:)
>
> Laikrodzhio neneshioju kokius 12/14 metu - nepasigedau...

Uztat nesioji tas mobilkes ir ipoda. Nors vidutiniam lietuviui tai
tiesiog neisivaizduojama, bet pvz as mobilkiu ir ipodo nenesioju. Todel
laikrodis netgi labai pravercia.

Taip, mobilke dazniausiai yra kur nors netoli. Bet kiekviena karta eit
traukt tam kad paziuret laika tai nu nx, gerokai paprasciau tiesiog
pasukt riesha.

--
kthxbai.