Tema: Re: OT2 pratesiant OT: apyrankes
Autorius: vedarinis
Data: 2012-01-05 02:26:33
Man irgi budavo alergija nuo odines apyrankes - niezedavo, oda parausdavo.
Isbandziau kelias skirtingu veisliu kol spjoviau ir nusipirkau Skagen
laikrodi su metaline juoda is vieluciu pinta "mesh" apyranke, kuri ir
nesusidevi taip greit, ir vandens nebijo, ir atrodo kulturingai.

"Tomas D."  parašė naujienų news:je2g38$pio$1@trimpas.omnitel.net...

Pratesiant tema:
turejau kazkada nebrangu laikrodi su odine apyranke. Nu blin shikna visishka
buvo. Jei suslampa ar suprakaituoji, tai ta apyranke eda oda - niezti. Dar
aisku mano rankos gauruotos, bet visgi... Po to laiko pakeiciau i metaline
apyranke ir dziugina iki siol. Klausimas: cia man vienam taip apyranke
jauciasi, ar cia del pacios apyrankes kokybes taip yra? Gal geru laikrodziu
odines apyrankes nei limpa, nei kokiu kitu efektu turi?