Tema: Re: OT vyrams: laikrodziai ant rankos - apvalus ar kampuoti?
Autorius: BigM
Data: 2012-01-05 12:57:40
Turiu toki:
http://www.wat4.ru/product/chasy-jacques-lemans-classic-jl-1-1499c/

Kai rinkausi, ilgai ieskojau, kol radau toki, kuris prilipo. Ir sitas
prilipo tiek, kad per trejus metus naudojimo man jis visai neatsibodo. Kas
idomiausia, po to laiko uzmetu aki i laikrodziu vitrinas, ale
nukonkuruojancio varianto taip ir neradau. Jei jis tarnaus patikimai,
itariu, kad jis ilgam pas mane ir uzsiliks vieninteliu ;)

Tam, kuris pamatydavo gyvai ant rankos, ispudi palikdavo (net susitikimu
metu pastebedavau, kaip kai kurie dalyviai vis isistebeilije apziurineja
:) ).