Tema: Re: OT vyrams: laikrodziai ant rankos - apvalus ar kampuoti?
Autorius: Giedriusf
Data: 2012-01-06 10:57:07
On Thu, 05 Jan 2012 13:16:33 +0200, Dainiushas <skirdain@gmail.com>
wrote:

Nu jo, labai is tolo ziuret reikia. Nes kitaip 90% kitaicu bus
turbilionai. Is viso galvoju - yra kas nors, kas turbilijona nesioja
kasdien? Nes siaip tai esu mates lietuvi is norges, su seat kazkokia
tai, ir pateku ant rankos. Is arciau - pateko stiklas vor permatomas,
visas subraizytas. Nu net juokas neima pamacius, kazkaip gaila
zmogaus...