Tema: Re: OT vyrams: laikrodziai ant rankos - apvalus ar kampuoti?
Autorius: CodeC
Data: 2012-01-04 09:37:34
On 01/03/2012 10:31 PM, Dainiushas wrote:
> tu nepatikėsi, bet laikui. Bent jau man, daug patogiau nei traukiot iš
> kišenės mobiliaką.

niekad netraukioju mobiliako laikui ziuret. patalpose visur ant sienos
kabo, arba ant spinteles stovi, masinoj yra, kompe yra, daugiau niekur
nereik.
ant rankos laikrodi prisimenu kaip didziausia kosmara. miegot eini -
nusiimk, rankas plauni - suslampa, i baseina eini - nusiimk, sportuot
eini - nusiimk, kazka meistravoji - nusiimk. cia gal nuo gyvenimo budo
priklauso, bet man tai jis daugiau trugde nei naudos buvo.