Tema: Re: Brangokas incidentas
Autorius: padugne
Data: 2010-07-10 17:52:11
On Sat, 10 Jul 2010 11:26:15 +0300, dpi wrote:

> Bum, ir po ms stovi vietoje? Jei neisivaizduoji crashu, tai bent
> youtubej pazhek :)

Gal geriau nekompostiruok smegenu. Pats smugis trunka sekundes dalis, gal
kokiu pora simtu milisekundziu, srove prapuola taip pat ne is karto. O jei
ir taip, tai skydelis turi  pakankamai energijos kokiai sekundei ar net
ilgiau, nes jam be kita ko reikia isgyvent ir itampos smukima kuriant
varikli.

> Ant tiek nedomina. Nebet tureciau toki nereikalinga, gal ir ismesciau :D
>   Bet reiketu keliu, kad isitikinti patikimumu. Tiesiog manau, kad nera
> labai lengva toki garantuota daikta padaryti, kad po tokiu smugiu
> stabiliai veiktu, ir gamintojai be reikalo i tai neinvestuoja, o jeigu
> investuotu tai butu zinoma ir naudojama.

Tai ir zinoma ir naudojama. Seip man rodos nesi mates tokio skydelio.

> Va Linas jau matau protingai parashe.

Linas parase is lietuviskos praktikos.

--
kthxbai.