Tema: Re: Brangokas incidentas
Autorius: padugne
Data: 2010-07-09 11:57:37
On Fri, 09 Jul 2010 11:31:18 +0300, Evaldas wrote:

> "padugne" <padugne@home.lan> wrote in message
>
> Nu ok užskaitom, aš tikrai nesu ardęs naujesnio nei I Focusas
> skydelio.(nors ten nikuja nebuvo žingsninio variklio) Bet apie greitį
> pagal užstrugusią rodyklę spręsdavo ir tada kai spidometrai buvo
> troseliniai ir sukimas perduodamas magnetu ir aliuminio disku. Ir
> rodyklę juose gali išmaskatuoti iki 180 tiesiog vartydamas skydelį
> rankose :)

taigis kad, anais laikais tai buvo netikslu. O siais laikais zinai kad
rodo tai kas realiai buvo. Dar pasiknisus po kitus modulius gali suzinot
zymiai daugiau. Pvz kai austrijoj su phaetonu girtas apsivozhe toks gejus
neonacis, tai VW is kontroleriu logu labai tiksliai rekonstravo paskutines
30sek pries jam pasigaunant stulpa.

--
kthxbai.