Tema: Re: Brangokas incidentas
Autorius: padugne
Data: 2010-07-10 11:09:24
On Sat, 10 Jul 2010 11:00:36 +0300, dpi wrote:

> Ir tu nuosirdziai tiki, kad dabar taip daroma: aktyviai fiksuoja,
> sugrazina i vieta? Net jei akumo itampos nebera? Ir tai taip garantuotai

Kad fiksuoja as zinau. Jau vien tam kad per duobes nedrebetu ir
"nenusimustu". Kitaip butu kaukst per duobe ir vietoj 60 rodo kokius nors
40.
Esu toki skydeli pasileides be korpuso. Rodykles tvirtai uzfiksuojamos, gi
tuose varikliukuose yra ir planetariniai reduktoriai su nemazu perdavimu.

> veikia, kad butu galima laikyti irodymu? Tada tikrai matytume policijos,
> spaudos komentarus kad vaziavo tiek ir tiek, nes rodykle uzstrigo. O
> dabar tas faktas buna paminimas tik tarp kitko, kaip prielaida ..

Vokietijoje ir pamini. Jei nesutinki gali uzgincyti, teismas paskirs
ekspertize ir nuspres. Sumokes turbut pralaimejusi puse.

--
kthxbai.