Tema: Re: Brangokas incidentas
Autorius: ManXP
Data: 2010-07-08 16:50:39
Pagal LT laikrasciuose/portaluose rasomus straipsnius man panasu, kad  jei
rasydamas apie automobili, kainuojanti daugiau nei 5.000 LT, straipsni
rasantis filadelfijus nepavartos zodzio "prabanga" (arba nepavartos derinio
"sportinis" ir "super galingas" rasydamas apie bet koki auto, turinti ne 4,
o 2 duris), tai negaus honoraro