Tema: Re: klausimelis del variklio temperaturos?
Autorius: Suomis OOOO
Data: 2009-07-07 18:28:25
:))))))))))
pasaka be galo.....
tai kiek tadu bloke ?
tie patys ~ 110 C.
na gerai, visiems gero vakaro, salto olous...ryt galesim pratesti 
diskusija.....
apie tai kaip kosmiceskyje korably borazdiat prostory nasoj vselenoy 
:DDDDDDDDDDD

"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
news:h2vpab$b9r$1@trimpas.omnitel.net...
> neuzhtekt. Net dyzelines oubi 100 antras ventiliatoriaus greitis 
> jungdavosi prie 105C radiatoriuj
>
> -- 
> Dainius
>
>
> "Suomis OOOO" <suomis@bar.lt> wrote in message 
> news:h2vokt$ahj$1@trimpas.omnitel.net...
>> na nereikia la la ...
>> jau pradzioje pasakiau kad del konkreciu laipsniu nesigincysiu, taciau:
>> 1) viena is sudedamuju ausinimo skyscio daliu - vanduo
>> 2) kuo didesnis slegis, tuo virimo temperatura aukstesne
>> 3) ausinimo sistema turi netureti "skyliu"
>> apie tai kalbame vienodai...
>>
>> galima zinoma iki nukritimo gincytis ir irodineti kokia temperatura bloke 
>> ir kada uzverda, koks klampumo laipsnis, koks tankis ir kokios 
>> koncentracijos ausinimo skystis suteikia daugiau satisfaksino varikliui 
>> ar jo owneriui  ir t.t. bet kas is to, tvarkingam varikliui uztektu ir 
>> vandens...
>>
>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>> news:h2vo2c$9qi$1@trimpas.omnitel.net...
>>> jo, apie ta pati - temperatura. Tik apie skirtingus laipsnius :D
>>>
>>> -- 
>>> Dainius
>>>
>>>
>>> "Suomis OOOO" <suomis@bar.lt> wrote in message 
>>> news:h2vmts$888$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> na man atrodo kalbame beveik apie ta pati....
>>>>
>>>> "Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message 
>>>> news:h2vlec$6d9$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Suomis OOOO rašė:
>>>>>> na del keliu + / - laipsniu nesigincysiu, taciau didesne esme (virimo 
>>>>>> arba ne) yra slegyje ir "judejime" kuri sudaro vandens pompa, o ne 
>>>>>> stebuklingo skyscio buvimas.
>>>>>> teoriskai supylus koncentrata gali "sukelti" virimo temperatura, 
>>>>>> taciau uzsalimo rodikliai gali smarkiai sumazeti.
>>>>>
>>>>> Stebuklingo skysčio (*tirpalo*) esmė yra 
>>>>> _aukštesnė_virimo_temperatūra_ (matuojama prie 1 absoliučios at., t.y. 
>>>>> atmosferiniame slėgyje). Lygiai taip pat kaip ir gerokai žemesnė 
>>>>> užšalimo temperatūra.
>>>>> Gerokai  aukštesnė (10-60+°C; priklauso nuo koncentracijos), nei gryno 
>>>>> vandens.
>>>>> Aušinimo skystis (tirpalas) slėgyje elgiasi labai „proporcingai 
>>>>> panašiai“ kaip ir vanduo (nes ir sudarytas iš vandens): virimo 
>>>>> temperatūra kylant slėgiui didėja. Tad jei grynas vanduo prie dviejų 
>>>>> *absoliučių* arba _vienos_diferencinės_ atfosferos (2 at. viduje, 1 
>>>>> at. išorėje: tada įsijungia apsauginis vožtuvas, ar ne, t.y. iki 1+ 
>>>>> diferencinės at. yra normalus, darbinis aušinimo sistemos slėgis?) dar 
>>>>> neverda, nors temperatūra siekia (110-120°C), tai kito skysčio, kurio 
>>>>> virimo temperatūra (atmosferiniame slėgyje) yra 110°C, dar neužvirinsi 
>>>>> ir esant 130-140°C) temperatūroje.
>>>>> O sugedęs vožtuvas (ar pramuštas, kiauras radiatorius, t.y. nesandari 
>>>>> sistema) čia labai gerai iliustruoja, kad/kaip skystis užverda: kai 
>>>>> vožtuvas neveikia, tai užkilus slėgiui ir galų gale pramušus kokią 
>>>>> skylutę (staigiai) krenta slėgis ir vanduo (ar labai jau atmieštas 
>>>>> aušinimo skysčio koncentratas) gali užvirti (ir neretai užverda), 
>>>>> arba, kai sistema nesandari, vidinis slėgis yra (gal tik kiek didesnis 
>>>>> arba net ir mažesnis nei) atmosferinis, todėl (toks pats atmieštas 
>>>>> aušinimo skystis arba grynas vanduo) užvirs jau ir normalioje variklio 
>>>>> temperatūroje (sakykime 100+).
>>>>>
>>>>> Todėl, krapštant marmūzę po šnypščiančiu kapotu, reikia dar gerai 
>>>>> pagalvoti kas čia iš tikrųjų kaltas: gerokai užkaitęs variklis, dėl ko 
>>>>> užvirė aušinimo skystis (nors normalus aušinimo skystis paprastai 
>>>>> tikrai negali užvirti, nes tai reikštų, manau, temperatūras link/virš 
>>>>> 150°C) ar nesandari sistema arba sugedęs apsauginis vožtuvas.
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>