:)))))))))) pasaka be galo..... tai kiek tadu bloke ? tie patys ~ 110 C. na gerai, visiems gero vakaro, salto olous...ryt galesim pratesti diskusija..... apie tai kaip kosmiceskyje korably borazdiat prostory nasoj vselenoy :DDDDDDDDDDD "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:h2vpab$b9r$1@trimpas.omnitel.net... > neuzhtekt. Net dyzelines oubi 100 antras ventiliatoriaus greitis > jungdavosi prie 105C radiatoriuj > > -- > Dainius > > > "Suomis OOOO" <suomis@bar.lt> wrote in message > news:h2vokt$ahj$1@trimpas.omnitel.net... >> na nereikia la la ... >> jau pradzioje pasakiau kad del konkreciu laipsniu nesigincysiu, taciau: >> 1) viena is sudedamuju ausinimo skyscio daliu - vanduo >> 2) kuo didesnis slegis, tuo virimo temperatura aukstesne >> 3) ausinimo sistema turi netureti "skyliu" >> apie tai kalbame vienodai... >> >> galima zinoma iki nukritimo gincytis ir irodineti kokia temperatura bloke >> ir kada uzverda, koks klampumo laipsnis, koks tankis ir kokios >> koncentracijos ausinimo skystis suteikia daugiau satisfaksino varikliui >> ar jo owneriui ir t.t. bet kas is to, tvarkingam varikliui uztektu ir >> vandens... >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:h2vo2c$9qi$1@trimpas.omnitel.net... >>> jo, apie ta pati - temperatura. Tik apie skirtingus laipsnius :D >>> >>> -- >>> Dainius >>> >>> >>> "Suomis OOOO" <suomis@bar.lt> wrote in message >>> news:h2vmts$888$1@trimpas.omnitel.net... >>>> na man atrodo kalbame beveik apie ta pati.... >>>> >>>> "Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message >>>> news:h2vlec$6d9$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Suomis OOOO rašė: >>>>>> na del keliu + / - laipsniu nesigincysiu, taciau didesne esme (virimo >>>>>> arba ne) yra slegyje ir "judejime" kuri sudaro vandens pompa, o ne >>>>>> stebuklingo skyscio buvimas. >>>>>> teoriskai supylus koncentrata gali "sukelti" virimo temperatura, >>>>>> taciau uzsalimo rodikliai gali smarkiai sumazeti. >>>>> >>>>> Stebuklingo skysčio (*tirpalo*) esmė yra >>>>> _aukštesnė_virimo_temperatūra_ (matuojama prie 1 absoliučios at., t.y. >>>>> atmosferiniame slėgyje). Lygiai taip pat kaip ir gerokai žemesnė >>>>> užšalimo temperatūra. >>>>> Gerokai aukštesnė (10-60+°C; priklauso nuo koncentracijos), nei gryno >>>>> vandens. >>>>> Aušinimo skystis (tirpalas) slėgyje elgiasi labai „proporcingai >>>>> panašiai“ kaip ir vanduo (nes ir sudarytas iš vandens): virimo >>>>> temperatūra kylant slėgiui didėja. Tad jei grynas vanduo prie dviejų >>>>> *absoliučių* arba _vienos_diferencinės_ atfosferos (2 at. viduje, 1 >>>>> at. išorėje: tada įsijungia apsauginis vožtuvas, ar ne, t.y. iki 1+ >>>>> diferencinės at. yra normalus, darbinis aušinimo sistemos slėgis?) dar >>>>> neverda, nors temperatūra siekia (110-120°C), tai kito skysčio, kurio >>>>> virimo temperatūra (atmosferiniame slėgyje) yra 110°C, dar neužvirinsi >>>>> ir esant 130-140°C) temperatūroje. >>>>> O sugedęs vožtuvas (ar pramuštas, kiauras radiatorius, t.y. nesandari >>>>> sistema) čia labai gerai iliustruoja, kad/kaip skystis užverda: kai >>>>> vožtuvas neveikia, tai užkilus slėgiui ir galų gale pramušus kokią >>>>> skylutę (staigiai) krenta slėgis ir vanduo (ar labai jau atmieštas >>>>> aušinimo skysčio koncentratas) gali užvirti (ir neretai užverda), >>>>> arba, kai sistema nesandari, vidinis slėgis yra (gal tik kiek didesnis >>>>> arba net ir mažesnis nei) atmosferinis, todėl (toks pats atmieštas >>>>> aušinimo skystis arba grynas vanduo) užvirs jau ir normalioje variklio >>>>> temperatūroje (sakykime 100+). >>>>> >>>>> Todėl, krapštant marmūzę po šnypščiančiu kapotu, reikia dar gerai >>>>> pagalvoti kas čia iš tikrųjų kaltas: gerokai užkaitęs variklis, dėl ko >>>>> užvirė aušinimo skystis (nors normalus aušinimo skystis paprastai >>>>> tikrai negali užvirti, nes tai reikštų, manau, temperatūras link/virš >>>>> 150°C) ar nesandari sistema arba sugedęs apsauginis vožtuvas. >>>> >>>> >>> >>> >> >> > >