Tema: Re: klausimelis del variklio temperaturos?
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-07-07 18:23:55
neuzhtekt. Net dyzelines oubi 100 antras ventiliatoriaus greitis jungdavosi 
prie 105C radiatoriuj

-- 
Dainius


"Suomis OOOO" <suomis@bar.lt> wrote in message 
news:h2vokt$ahj$1@trimpas.omnitel.net...
> na nereikia la la ...
> jau pradzioje pasakiau kad del konkreciu laipsniu nesigincysiu, taciau:
> 1) viena is sudedamuju ausinimo skyscio daliu - vanduo
> 2) kuo didesnis slegis, tuo virimo temperatura aukstesne
> 3) ausinimo sistema turi netureti "skyliu"
> apie tai kalbame vienodai...
>
> galima zinoma iki nukritimo gincytis ir irodineti kokia temperatura bloke 
> ir kada uzverda, koks klampumo laipsnis, koks tankis ir kokios 
> koncentracijos ausinimo skystis suteikia daugiau satisfaksino varikliui ar 
> jo owneriui  ir t.t. bet kas is to, tvarkingam varikliui uztektu ir 
> vandens...
>
> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
> news:h2vo2c$9qi$1@trimpas.omnitel.net...
>> jo, apie ta pati - temperatura. Tik apie skirtingus laipsnius :D
>>
>> -- 
>> Dainius
>>
>>
>> "Suomis OOOO" <suomis@bar.lt> wrote in message 
>> news:h2vmts$888$1@trimpas.omnitel.net...
>>> na man atrodo kalbame beveik apie ta pati....
>>>
>>> "Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message 
>>> news:h2vlec$6d9$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Suomis OOOO rašė:
>>>>> na del keliu + / - laipsniu nesigincysiu, taciau didesne esme (virimo 
>>>>> arba ne) yra slegyje ir "judejime" kuri sudaro vandens pompa, o ne 
>>>>> stebuklingo skyscio buvimas.
>>>>> teoriskai supylus koncentrata gali "sukelti" virimo temperatura, 
>>>>> taciau uzsalimo rodikliai gali smarkiai sumazeti.
>>>>
>>>> Stebuklingo skysčio (*tirpalo*) esmė yra _aukštesnė_virimo_temperatūra_ 
>>>> (matuojama prie 1 absoliučios at., t.y. atmosferiniame slėgyje). Lygiai 
>>>> taip pat kaip ir gerokai žemesnė užšalimo temperatūra.
>>>> Gerokai  aukštesnė (10-60+°C; priklauso nuo koncentracijos), nei gryno 
>>>> vandens.
>>>> Aušinimo skystis (tirpalas) slėgyje elgiasi labai „proporcingai 
>>>> panašiai“ kaip ir vanduo (nes ir sudarytas iš vandens): virimo 
>>>> temperatūra kylant slėgiui didėja. Tad jei grynas vanduo prie dviejų 
>>>> *absoliučių* arba _vienos_diferencinės_ atfosferos (2 at. viduje, 1 at. 
>>>> išorėje: tada įsijungia apsauginis vožtuvas, ar ne, t.y. iki 1+ 
>>>> diferencinės at. yra normalus, darbinis aušinimo sistemos slėgis?) dar 
>>>> neverda, nors temperatūra siekia (110-120°C), tai kito skysčio, kurio 
>>>> virimo temperatūra (atmosferiniame slėgyje) yra 110°C, dar neužvirinsi 
>>>> ir esant 130-140°C) temperatūroje.
>>>> O sugedęs vožtuvas (ar pramuštas, kiauras radiatorius, t.y. nesandari 
>>>> sistema) čia labai gerai iliustruoja, kad/kaip skystis užverda: kai 
>>>> vožtuvas neveikia, tai užkilus slėgiui ir galų gale pramušus kokią 
>>>> skylutę (staigiai) krenta slėgis ir vanduo (ar labai jau atmieštas 
>>>> aušinimo skysčio koncentratas) gali užvirti (ir neretai užverda), arba, 
>>>> kai sistema nesandari, vidinis slėgis yra (gal tik kiek didesnis arba 
>>>> net ir mažesnis nei) atmosferinis, todėl (toks pats atmieštas aušinimo 
>>>> skystis arba grynas vanduo) užvirs jau ir normalioje variklio 
>>>> temperatūroje (sakykime 100+).
>>>>
>>>> Todėl, krapštant marmūzę po šnypščiančiu kapotu, reikia dar gerai 
>>>> pagalvoti kas čia iš tikrųjų kaltas: gerokai užkaitęs variklis, dėl ko 
>>>> užvirė aušinimo skystis (nors normalus aušinimo skystis paprastai 
>>>> tikrai negali užvirti, nes tai reikštų, manau, temperatūras link/virš 
>>>> 150°C) ar nesandari sistema arba sugedęs apsauginis vožtuvas.
>>>
>>>
>>
>>
>
>