Tema: Re: Guess who's back
Autorius: kiSLOTHnik
Data: 2009-06-04 16:30:22
Tikrai nesiruoshiu ish tos mashinos daryti kulto, ar teigti kad chia yra
kazhkas "WAU!!!", tiesiog kai niekad su tokiais dalykais nesusidures, tai ir
nezhinau nei kaip sedynes perprogramuot (nes senojo savininko setingsaj
visishkai sux (nes mano ugis apie 2m)), nei ka tokia signalizacija gali, nei
kas chia dar yra ko ash nezhinau - todel ir sakau, kad man butu labai idomu
pavartyti tokio automobilio "user manuala" tam, kad durnu klausimu
neuzhdavinet :P

--
kiSLOTHnik
Quattro GmbH Q1