Tema: Re: Guess who's back
Autorius: kiSLOTHnik
Data: 2009-06-03 15:23:48
torrents.ru turi manuala tiktai apie audi 100/a6 (kuris yra ganetinai
naudingas), bet tas manualas absoliuchiai nieko neturi apie audi S6 ir apie
4.2 variklius :(
ash va toki priedeli prie manualo susirades esu:
http://www.s6plus.de/eIndex.htm (tada spaudi ant instruction manual).

Nieko neturiu priesh originalias detales, tik vat kur ju gaut apart
oficialiu dyleriu?

--
kiSLOTHnik
Quattro GmbH Q1