Tema: Re: Guess who's back
Autorius: saras
Data: 2009-06-02 16:47:42
As perku dalis AutodalysSanciuose, ju filialu yra ir vilniuje ir klaipedoje,
kiek teko pas juos lankytis turejo viska ko man prireike, ir kainos
nesikandzioja, ieskojau priekiniu kaladeliu, eoltas uzbliove 400 uz
neorginala ir 1000 uz orginala, sanciu dalys uz 140lt atidave, riebokslis
kur uz greiciu dezes slepiasi 40lt, salono oro filtras 23lt kai kitur reke
50lt, neturejo smagracio ir "bombos". bombu neveza nes nepaklausi preke, o
smagrati stumdyti lietuvoje turi teise tik "tanagra", bent jau taip
parduotuveje kalbejo.Vairo koloneles apsaugine guma 30lt. o audi siukslyna
toki padoresni tai Vilniuje balsiu g.75 vietiniai diskutuotojai uzrode,
pakolkas jais esu patenkintas.