Tema: Re: Guess who's back
Autorius: Algis
Data: 2009-06-02 15:33:43
Kastisv,
is kur tu tokias kainas trauki ? :))
Del stopu ir del salniku.

Pries du metus 2.8Q keiciau sankabos visa komplekta.
Darbas - iki 400 Lt.
Dalys iki 800 Lt.

Tai net jei ir reikia nuiminet deze...
nesuprantu kaip galima salnikams isleisti 900-1600 Lt.

Del stabdziu:
Keiciau S4 UFO satbdzius i S6. Su visais diskais, kaladem, naudotom
stojkem, suportais ir (eilini karta nusprogusiu) stabdziu stiprintuvu,
man kainavo ~1.5K.

Is senu stabdziu neciupineta tik "bomba" ir stiprintuvo kompresorius.
Ir vel nesuprantu is kur 1,5-2K :)