Tema: Re: Guess who's back
Autorius: Algis
Data: 2009-06-04 15:47:42
Blogi pavyzdziai :)

Daugelyje (bedors pas visas su kondiske) Audi 100 ir A6 akumai po galine
sedyne.

Langu uzdarymas ir atidarymas yra pas visas Audi 100/A6 (na nebent pas
tas kur nu irklais nera) :)

Nuosirdziai dziaugiuosi uz tavo pirkiniu ir lengvai pavydziu.
Bet nedaryk is tos masinos kulto :).

Navarotu prasme ir tu dalyku kas aprasoma manuale, ji yra prabangi
eiline A6, nei daugiau nei maziau.