Tema: Re: vag laidas
Autorius: kastisv
Data: 2012-07-29 13:40:10
"wiedras" <as@as.lt> wrote in message
news:jv2qgm$dmk$1@trimpas.omnitel.net...
> netinkamas patapo 11.10
> vakar vėl, nesupratau kaip persiflashino laidas, įkišus į kompą patapo
> FFFFFFFFFFFFFF.
> persiflashinau su turimu dum'pu, laidas kaip ir tvarkoj, bet softas
> pradėjo rodyt unlicensed. Nors softas laužtas ir su tuo pačiu dump'u prieš
> savaitę buvo gerai.

 man taip pat buvo su 805 versija. pardzioj buvo unlicensed. paskui daviau
tiem elektroncikam kas juos ten krapsto. po pakrapstymu patapo nenaudojamas,
t.y. prie masinos kompo prisijungia, nuskaito moduli ir paskui vel iskart
skanuoja kazkokius protokolus pakol viskas numirsta.
jei yra noras pazaist su tuo laidu " radi sportivnovo interesa", tai galiu
atiduot as ji.

dabar nusipirkau 11.11

--
Kastis