Tema: Re: vag laidas
Autorius: Darka
Data: 2012-07-27 22:05:59
Ryt gausiu 11.03 versija, jei viskas bus OK, galeciau uz 50 lt perleisti
311-409 laida.
Atitarnavo apie 5 metus be problemu......
Darka

"cD-r0m"  parašė naujienų news:juu6dv$5p1$1@trimpas.omnitel.net...

Manau loterijoj pigiau sudalyvaut, šiuo atveju 100Lt per daug man. Už 50
paimčiau, bet spėju per mažai tau bus :)

Ten grybuotas sąrašas, ir eilutės nenukelia, dažnai ebay tokie dalykai būna
:) Senam touranui gal tiks..

VW:

- Compatible: Beetle / Bora / Caddy / Corrado / Golf MK2 / Golf MK3 / Golf
MK4 / Jetta MK3 / Jetta MK4/ Lupo / Passat MK3 / Passat MK4 / Polo MK3 /
Polo MK4 / Touran / Touareg / Transporter T3 / Transporter T4 / Transporter
T5
- Not Compatible: Caddy(2K) / Golf MK5(1K) / Golf Plus / Jetta MK5(1K) /
Passat MK5(B6) / Passat MK6(B6)/Phaeton/Touran(1T)