Tema: Re: vag laidas
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-07-28 19:10:56
Tikros diagnostikos aš ir taip nesiruošiu daryt, per mažai varžtų galvoj :)
Net nežinočiau ką daryt su įpurškimo

Tiek kiek aš pats tvarkausi, man užtenka, kad praneštu kokia detalė klaidas
meta ir tada visokias varlytes ir daviklius galiu pasikeist..
+ Visokius langų užsidarymus ir signalizacijos knopkių veiksmus ir kitus
smulkius šūdukus noriu susikoduot kaip patogu. Svarbu kad išvis veiktu.

O šiaip logika tokia 20+150 yra geriau jei užsinorėsiu, negu 150, kai
pasirodys kad man užtenka žaisti puzzle

"kastisv" <kastisv@takas.lt> wrote in message
> jus geriau nepudrinkit zmogui smegenu. su sitais laidais ir visom 409
> versijom tai galit nebent puzzle pazaist.
> www.autodiagnostika.lt  nepagailek 150 lt ir bus ramu. duoda dar kazkokia
> garantija.
>

> "pVytautas" <kaazka@kazkur.lt> wrote in message

>>> 409.1, kkl. Saraše A6 ir pirmas touranas yra.. Kokios tokio