Tema: Re: vag laidas
Autorius: pVytautas
Data: 2012-07-28 19:37:43
Siulycia pabandyti tada kazka kalbet. Nes pagal vepaliones net nebandes.
Bandziau naudoju veikia pilnai viskas ko reikia diagnosikai.

Taigi nepudrink man smegenu,
Arba aiskink ko nera pas 409 kad pasidaryti dideli daigta "DIAGNOSTIKA"
nebus smegenu galvoje nebus ir is 11.11 naudos.

On 2012.07.28 13:13, kastisv wrote:
> jus geriau nepudrinkit zmogui smegenu. su sitais laidais ir visom 409
> versijom tai galit nebent puzzle pazaist.
> www.autodiagnostika.lt  nepagailek 150 lt ir bus ramu. duoda dar kazkokia
> garantija.
>

> "pVytautas" <kaazka@kazkur.lt> wrote in message

>>> 409.1, kkl. Saraše A6 ir pirmas touranas yra.. Kokios tokio