Tema: Re: vag laidas
Autorius: wiedras
Data: 2012-07-27 14:49:58
tai kad prie tourano parašyta Not Compatible
tau reiktų bent jau 908 žiūrėt.

Su softu/laidu, tai kaip pasiseks, kiek ilgai veiks, lūžinės, leis tik
klaidas žiūrėt ar ir koduot. Žodžiu loterija.
Taip pat geriausia kai laidas į kompą įkištas / softas įjungtas, būt
atsijungusiam nuo Interneto.

Mano atveju laidas persiflashino pats ir patapo nebetinkamas :) Tai
užsisakiau naują, kurį rekomendavo garageforums.com forumuose.
Bet šiaip ne taip pavyko savo prikelt, tai nereikalingas patapo.
kur man atliko
http://www.dhgate.com/wholesale-super-vag11-11-vag-11-11-hex-usb/p-ff808081379cf8e40137c5c001fb622e.html