Tema: Re: Q: 7A bėdos :)
Autorius: Uu
Data: 2011-02-18 11:25:05
2011.02.18 10:29, Dex rašė:
> Iš pradžių pirma mintis ir buvo - žvakių laidų eiliškumas :), bet kad
> kiek info žiūrėjau, tai teisingai sujungiau. Pirmas laidas 7 valandos
> padėtyje, žiūrint veidu į paskirstytoją (arba nuėmus dangtelį skriejikas
> žiūri į pirmą cil., kai viskas stovi ant žymių). Eiliškumas 1-2-4-5-3,
> kryptis - pagal laikrodžio rodyklę.
>
> Jo, laimingos pabaigos ir aš laukiu :)
> Bandysiu dar ant troso užtempti. Starteris padilęs - neypatingai suka, o
> ant šviežiai perrinkto motoro, sako, kompresija būna mažoka.

Žinoma, kažkiek žiedai prisidirbt turi, kol pasiekia geriausią
sandarumą. Bet ką tik perrinktas variklis tikrai turi pakankamai
kompresijos, kad užsivestų ir dirbtų. Na bent jau kiek aš esu matęs
"šviežių" variklių, tai užsivesdavo kaip bitės. Nebent meistrai žiedus
pamiršo įdėt, ar vožtuvus nepritrynė :)

Įdomu, ką Staska mano apie ką tik surinkto motoro kompresiją...