Derėtų pasitikrinti velenėlių padėtis, gi vožtuvų atsidarymas yra esminis dalykas variklio darbe. Na šiaip tai turėtų "kabinti", o kad nekabina... hmm. Sakau, pabandyk "cold start" purškalą (eteris ten ar kažkas panašaus būna) - atkris klausimai dėl kuro-oro santykio, turės padirbt bent kelias sekundes. Jei ir su tuo nedirbs - tai rimtai bėda su vožtuvais. Beje, o kibirkštį tikrai visiem cilindrams žiūrėjai? 2011.02.17 11:24, Dex rašė: > Na, užkūrinėju garaže, tai ten apie +5 laipsnius yra, tai mano manymu > temperatūra nelabai turėtų įtakoti, na bet temperatūros daviklis > pajungtas (tas kur motoro gale įsuktas į galvą, prie akumo). > > Nepajungti detonacijos davikliai, bet jie neturėtų turėti įtakos užvedimui? > > Vienas dalykas, kurio dar nepatikrinau, tai ar tikrai sutampa žymės ant > abiejų velenėlių, nes dabar dangtelis uždarytas, nesimato. Jaučiu reiks > nuardyt viska ir dar kartą patikrinti, kad 100 proc. būt tikram. > Bet tai jei įsiurbimo vožtuvai atsidarinėtų truputi nelaiku (per > anksti/per vėlai) ar tai galėtų būti neužsivedimo priežastimi? > Nes jei ir bus koks nesutapimas, tai jaučiu per kokį vieną/du dantis. > Daugiau tai pasibaigtų turbūt vožtuvų sulankstymu, ko tikrai nėra > (rankomis gražia prasukau variklį ne kartą prieš bandydamas užvesti) >