Tema: Re: Q: 7A bėdos :)
Autorius: Uu
Data: 2011-02-17 11:48:32
Derėtų pasitikrinti velenėlių padėtis, gi vožtuvų atsidarymas yra
esminis dalykas variklio darbe.

Na šiaip tai turėtų "kabinti", o kad nekabina... hmm. Sakau, pabandyk
"cold start" purškalą (eteris ten ar kažkas panašaus būna) - atkris
klausimai dėl kuro-oro santykio, turės padirbt bent kelias sekundes. Jei
ir su tuo nedirbs - tai rimtai bėda su vožtuvais.

Beje, o kibirkštį tikrai visiem cilindrams žiūrėjai?