Tema: Re: Q: 7A bėdos :)
Autorius: Uu
Data: 2011-02-17 10:46:03
Na tai jei kibirkštis yra, lieka variantai:

1. Nelaiku ta kibirkštis - blogai sureguliuotas kampas (skriejikas ne 
pagal žymes).

2. Benzino pripurškia per daug/mažai ir dėl to nedirba - temperatūros 
daviklį gal reikia pajungti.

3. Dar kartą peržiūrėk žymes ant alkūninio/paskirstymo/skriejiko ir ar 
tikrai skriejikas sukasi :D

4. Akseleratorių kurdamas laikai truputį paspaustą? Jei ne, tai gal dar 
kokį ISV vožtuvą reik pasijungt, kad daugiau nei vienu cilindru užsikurtų...

Pabandyk kokio "Cold start aid" purškalo į įsiurbimo kolektorių pripūst 
prieš kurdamas ;)

2011.02.16 11:04, Dex rašė:
> Sveiki,
>
> persirinkau motorą, nebeužsikuria :)) Diržas pagal žymes lyg ir vietoj
> (na bet ten žymės tai neduok tu dieve :DD).
>
> Tai ta tema klausimukas - kokie davikliai yra kritiniai ir privalo būti
> pajungti prie ECU, norint užvesti šį motorą? Pagal mano supratimą,
> turėtų pakakti:
>
> 1. Alkūninio padėties daviklio (prie gr. dežės)
> 2. Alkūninio suk. greičio daviklio (prie gr. dežės)
> 3. Oro sklendės padėties
> 4. Holo daviklis ant babinos.
>
> Noriu sujungti patį daviklių minimumą, kad eliminuoti galimus gedimus.
> Nors iš kitos pusės - nesitiki, kad per dvi savaites stovėjimo paėmė iš
> sugedo kažkas iš daviklių...
>
> Gal turit kas patirties su šiais motorais ir kokių idėjų? :)
>
> Dex
>
> Audi 90 Quattro 2.3 20V
> Audi Coupe Quattro 2.3 20 V