Na tai jei kibirkštis yra, lieka variantai: 1. Nelaiku ta kibirkštis - blogai sureguliuotas kampas (skriejikas ne pagal žymes). 2. Benzino pripurškia per daug/mažai ir dėl to nedirba - temperatūros daviklį gal reikia pajungti. 3. Dar kartą peržiūrėk žymes ant alkūninio/paskirstymo/skriejiko ir ar tikrai skriejikas sukasi :D 4. Akseleratorių kurdamas laikai truputį paspaustą? Jei ne, tai gal dar kokį ISV vožtuvą reik pasijungt, kad daugiau nei vienu cilindru užsikurtų... Pabandyk kokio "Cold start aid" purškalo į įsiurbimo kolektorių pripūst prieš kurdamas ;) 2011.02.16 11:04, Dex rašė: > Sveiki, > > persirinkau motorą, nebeužsikuria :)) Diržas pagal žymes lyg ir vietoj > (na bet ten žymės tai neduok tu dieve :DD). > > Tai ta tema klausimukas - kokie davikliai yra kritiniai ir privalo būti > pajungti prie ECU, norint užvesti šį motorą? Pagal mano supratimą, > turėtų pakakti: > > 1. Alkūninio padėties daviklio (prie gr. dežės) > 2. Alkūninio suk. greičio daviklio (prie gr. dežės) > 3. Oro sklendės padėties > 4. Holo daviklis ant babinos. > > Noriu sujungti patį daviklių minimumą, kad eliminuoti galimus gedimus. > Nors iš kitos pusės - nesitiki, kad per dvi savaites stovėjimo paėmė iš > sugedo kažkas iš daviklių... > > Gal turit kas patirties su šiais motorais ir kokių idėjų? :) > > Dex > > Audi 90 Quattro 2.3 20V > Audi Coupe Quattro 2.3 20 V