Tema: Re: Q: 7A bėdos :)
Autorius: Dex
Data: 2011-02-17 11:23:57
Na, užkūrinėju garaže, tai ten apie +5 laipsnius yra, tai mano manymu
temperatūra nelabai turėtų įtakoti, na bet temperatūros daviklis
pajungtas (tas kur motoro gale įsuktas į galvą, prie akumo).

Nepajungti detonacijos davikliai, bet jie neturėtų turėti įtakos užvedimui?

Vienas dalykas, kurio dar nepatikrinau, tai ar tikrai sutampa žymės ant
abiejų velenėlių, nes dabar dangtelis uždarytas, nesimato. Jaučiu reiks
nuardyt viska ir dar kartą patikrinti, kad 100 proc. būt tikram.
Bet tai jei įsiurbimo vožtuvai atsidarinėtų truputi nelaiku (per
anksti/per vėlai) ar tai galėtų būti neužsivedimo priežastimi?
Nes jei ir bus koks nesutapimas, tai jaučiu per kokį vieną/du dantis.
Daugiau tai pasibaigtų turbūt vožtuvų sulankstymu, ko tikrai nėra
(rankomis gražia prasukau variklį ne kartą prieš bandydamas užvesti)

-- 
Dex

Audi Coupe Quattro 2.3 20V
Audi 90 Quattro 2.3 20V

2011.02.17 10:45, Uu rašė:
> Na tai jei kibirkštis yra, lieka variantai:
> 
> 1. Nelaiku ta kibirkštis - blogai sureguliuotas kampas (skriejikas ne
> pagal žymes).
> 
> 2. Benzino pripurškia per daug/mažai ir dėl to nedirba - temperatūros
> daviklį gal reikia pajungti.
> 
> 3. Dar kartą peržiūrėk žymes ant alkūninio/paskirstymo/skriejiko ir ar
> tikrai skriejikas sukasi :D
> 
> 4. Akseleratorių kurdamas laikai truputį paspaustą? Jei ne, tai gal dar
> kokį ISV vožtuvą reik pasijungt, kad daugiau nei vienu cilindru
> užsikurtų...
> 
> Pabandyk kokio "Cold start aid" purškalo į įsiurbimo kolektorių pripūst
> prieš kurdamas ;)
>