Tikrai visiems cilindrams. Jo, pabandysiu eteri, iš pradžių ne taip supratau :) Dėkui už idėją :) -- Dex Audi Coupe Quattro 2.3 20V Audi 90 Quattro 2.3 20V 2011.02.17 11:48, Uu rašė: > Derėtų pasitikrinti velenėlių padėtis, gi vožtuvų atsidarymas yra > esminis dalykas variklio darbe. > > Na šiaip tai turėtų "kabinti", o kad nekabina... hmm. Sakau, pabandyk > "cold start" purškalą (eteris ten ar kažkas panašaus būna) - atkris > klausimai dėl kuro-oro santykio, turės padirbt bent kelias sekundes. Jei > ir su tuo nedirbs - tai rimtai bėda su vožtuvais. > > Beje, o kibirkštį tikrai visiem cilindrams žiūrėjai? > > 2011.02.17 11:24, Dex rašė: >> Na, užkūrinėju garaže, tai ten apie +5 laipsnius yra, tai mano manymu >> temperatūra nelabai turėtų įtakoti, na bet temperatūros daviklis >> pajungtas (tas kur motoro gale įsuktas į galvą, prie akumo). >> >> Nepajungti detonacijos davikliai, bet jie neturėtų turėti įtakos >> užvedimui? >> >> Vienas dalykas, kurio dar nepatikrinau, tai ar tikrai sutampa žymės ant >> abiejų velenėlių, nes dabar dangtelis uždarytas, nesimato. Jaučiu reiks >> nuardyt viska ir dar kartą patikrinti, kad 100 proc. būt tikram. >> Bet tai jei įsiurbimo vožtuvai atsidarinėtų truputi nelaiku (per >> anksti/per vėlai) ar tai galėtų būti neužsivedimo priežastimi? >> Nes jei ir bus koks nesutapimas, tai jaučiu per kokį vieną/du dantis. >> Daugiau tai pasibaigtų turbūt vožtuvų sulankstymu, ko tikrai nėra >> (rankomis gražia prasukau variklį ne kartą prieš bandydamas užvesti) >> >