Tema: Re: Technine apziura
Autorius: Dainiakas
Data: 2010-02-04 23:11:40
Man buvo taip, kad vienoj Kauno TA stotyje (raudondvario g) prirashe, kad
nera lempu apiplovimo nes xenonai buva, tai nuvaziavau i kita cia prie
chemijos mentyno ir sakau ta noriu praeit. ji pazejo kompe sako taigi ejai
duok lapa, as - neturiu sako eik i ten kita aukshta tau sekretore ar
administratore atspauzdins, sakau, tai, kad man px tas lapas duok man nauja
nuo  0.
tai dave, nzn ar ten tik pasiulymas buvo ar privalomas tas lapo pasiemimas,
bet gavau nauja

Dainiakas.
P.S. prisipiso prie kitu dalyku prie kuriu pirmoj TA nebuvo prisipise, teko
det paprastas lempas vietoj xenonu.

"krx" <paklausk@ir.gausi> wrote in message
As ta suprantu. Tiesiog idomu, ar jei eitum antra karta kitoje stotyje
tusciu lapu, jie is pries tai praeitu stociu pasiimtu duomenis apie
praejusius tikrinimus ir butinai kabinetusi prie to, kas tenai aptikta.