Tema: Re: Techninė apžiūra
Autorius: Tomas
Data: 2010-02-04 17:34:15
O jei anksti i shrota dar...?
Va rudeni nuvariau, visks ok sako, pasikeisk stabilizatoriu antgalius visus (sharnyrai ten). Nors jokiu garsu neskleide, galvoju aj px, nusiperku, sharnyrai pakeiciami, pazhiuriu senus, ir ka gi mes matom - normaliausi sharnyrai, dar metus ramiai trauktu ir ne necypteletu. Amortiku efektyvumo patikrint neturi kuo, o prie visokiu shudniekiu kabinejasi, kurie jokios itakos saugumui nedaro ir padaryti negali. O TA amortizatoriams - pazhiuri ar neapibege tepalu, specElistai.