Tema: Re: Technine apziura
Autorius: Dainius
Data: 2010-02-04 17:35:13
atvaziuoji
padedi ant keleivio sedynes 50 ltl
pasisveikini.
sakai.
mano automobilis turi problemu, bet manau kad mes juas isspresim
isvaziuoji
:)

"krx" <paklausk@ir.gausi> wrote in message
Neteisingai interpretuojat. Ne karta yra buve taip, kad tai, ar gausi TA, ar
ne, priklauso nuo menulio ciklo, ar zmona dave ar ne, nes kabinejamasi prie
formalumu. Kadangi man tik reikia zinoti, ar veikia sistema, kuri panaikina
situs uzplaukimus ir visur viska sulygina, tai to ir klausiu.