Tema: Re: Techninė apžiūra
Autorius: krx
Data: 2010-02-04 22:50:07
Manau, kad ponas kalbate visiškai ne į temą, juo labiau, kad jūsų vertinimo skalė man kelia abejonių, ar nėra angažuota į perfekcionistinę pusę.

O štai patirtis su TA centrais sako, kad jei atvažiuoji ne su salonine/0'liova mašina, tai visiška loterija, kaip gausis. Jei norit kada nors pats - gali būti įdomu padaryti eksperimentą - pravažiuoti tą pačią dieną kokius tris centrus. Daugmaž vienodo įvertinimo, garantuoju negausit.