Tema: Re: Ar skiriasi isoriskai kuo nors saliarka is BLR nuo saliarkos is Orlen
Autorius: Algirdas
Data: 2010-01-15 20:43:18
nezinau ar visose degalinese, bet rezervuaruose stovi zondai, kurie matuoja
kuro lygi bei mato vandens kieki kure.
jeigu atsiranda vandens - suveikia "aliarmas", arba bent jau
operatoriai/vadovai mato ziuredami kuro lygi.
Jeigu kuras i degalineje esanti rezervuara supilamas ne samatioku, o
siurblio pagalba - tada gerai sumala ir ne taip greit nusistovi.
Bet is esmes reti tokie atvejai...