Tema: Re: Ar skiriasi isoriskai kuo nors saliarka is BLR nuo saliarkos is Orlen
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-01-14 15:29:30

"Saulius74901" <zia@takas.lt> parašė naujienų
news:hin5u6$aos$1@trimpas.omnitel.net...
> Pilnai galiu patiket, man Palangoj dujas pilant Lukoile nuolat tilpdavo 39
> Ltr. Tuo tarpu kitose degalinese pilant i tuscia max 37.

Skirtingai sureguliuotas atbulinis voztuvas ar kaip ten jis vadinasi. Labiau
tiketini tokie makliai kokioje konteinerineje - dideliems neverta zvakiu
tokia rizika. Valdzia be personalo zinios to nepadarys, o cia atsiranda jau
problema su lojalumu ir tylejimu. Personalas be valdzios zinios irgi nelabai
ka gali.