Tema: Re: Ar skiriasi isoriskai kuo nors saliarka is BLR nuo saliarkos is Orlen
Autorius: Povilas
Data: 2010-01-15 09:28:58

"Tomas" <nera@mailo.lt> parašė naujienų
news:hin77m$d4a$1@trimpas.omnitel.net...
> Gal ne visiems, gal pasirinktinai. Gal yra ilgameciu patikimu darbuotoju,
> ka ash zhinau. Su AtA Lietuvos kuru gi buvo kazhkas kadaise.

Pusbrolis dirbo sito tinklo koloneleje Baltupiu kalno papedeje. Dar
pagalvojau ka sitas shustriakas ten daro, o pasirodo,kad per pamaina i
kisene nubyredavo min 400 lt. Juodo uzdarbio schemu neaiskino, bet tik
supratau, kad pelnosi tiek is uzpylimu, tiek ir is imoniu automobiliu, kurie
pildosi su kortelem.

P.S. Pats pagal darbo specifika, buvau priverstas islaikyti egza apie ADR .
Kartu su manimi egzus laike ir keliu kuro koloneliu ir kura didmena
pardavinejanciu imoniu vadai. Tai labai idomius skaiciukus papasakojo -
netgi nieko nemakliavojant, visai neblogai uztenka is to ka priimi is
benzoveziu vairuotoju ir kitu transportavimo grandies nariu + oro salygos
daro didele itaka.