Tema: Re: Ar skiriasi isoriskai kuo nors saliarka is BLR nuo saliarkos is Orlen
Autorius: Gamyklinis radijas su Kasete
Data: 2010-01-14 22:36:55
news:hinutv$d8i$1@trimpas.omnitel.net...
> žinok juokas juokais, bet troikės karma jau pusė metų kaip  išėjus po to
> kai Lukoile įpyliau pusė bako 98-to..... Kaip nustojo važiuot, taip ir
> neberandu galų

ash jau man rodos kazkada kokiais 2006 pasakojau, kaip Kedainiuose, Statoile
i moco apytusti baka isipyliau benzo. kaip ir priklauso, 95.  nuvaziavau
koki puskilometri (karbe senas ishdege) ir fifec. ciaudo, saudo, maziau 7000
apsuku laikyt neimanoma nes uzhgesta, paskui kol pagauna ir uzhkuri.

kazkaip grizau i kauna. filtras shvarus, karbas shvarus, pasiziuriu ceki
kasos, nu 95 benzas piltas.

 benzas bake smirdejo bbz kuom, bet tik ne benzu. ishpyliau viska,
prisipyliau kito ish kanistro. ir viskas OK.

o ta bloga sunaudojau visokiems tepaliniams darbams shveisti. va tau ir
reikalai.