Tema: Re: Ar skiriasi isoriskai kuo nors saliarka is BLR nuo saliarkos is Orlen
Autorius: Algirdas
Data: 2010-01-15 08:48:11
yra atkirtimo, pristabdymo voztuvai ir pacioj koloneleje, bet ka matai tablo
ta ir gauni i baka, leistinu paklaidu ribose.
o del to, kad pilant didesni kieki nedapilama tai totali nesamone, tikrai
netikiu kad perliptu ribas. Iranga tokiems dalykams nepritaikyta, reiketu
daaug perdarymo, elektronika plombuojama mokesciu inspekcijos, dozavimo
iranga plombuojama metrologijos inspekcijos ir daznai tikrinama.
Buna, kad truputi nuplaukia dozavimas tarkim pavasari ar rudeni kai greit
pasikeicia oro temperatura, bet ne tokiais kiekiais, ir cia jau smulkmenos,
tam yra numatyta +-paklaida. Ir kaip jau minejau, jeigu sugenda/susidevi
kuro dozavimo iranga tai 90% atveju i pliusa pirkejams.