Tema: Re: Devalvacija Ar gresia cia?
Autorius: Eex
Data: 2009-12-16 13:26:30
apie rusus kita kalba. neveltuj posakis "umom rosiju ne poniat". manau per
tuos ~50 metu link komunizmo ta belebirda ir atsirado. o dabar per kelis
metus neiseis tu 50 metu aplenkti. beje, ka rusai gamina mes ir patys
puikiai zinom. o parduoda isoren gamtos isteklius.
olandija/sveicarija/austrija/belgija - true.  smegenai valdo ten.

o del pl produktu kokybes tai bbz. man ok viskas, kaulu neteko rasti.