Tema: Re: Devalvacija Ar gresia cia?
Autorius: padugne
Data: 2009-12-16 09:45:31
On Wed, 16 Dec 2009 09:38:05 +0200, Ramus wrote:

> Niekas to nezino.
> Mano nuomone devalvacija dabar nieko nepakeis. Asmeniskai visi mes jos
> bijojom prie metus - pusmenti. O dabar ziurint i prieki, kas ir kiek
> musu laukia, is dalies jau gaila, kad jos nepasidarem. 20% devalvacija
> nieko nebutu paverte ubagais, o butu buvusi didele paspara ukio
> konkurencingumui ir atgaivinimui. Dabar devalvacija neturetu jokiu

As tai manau, kad devalvavimas 20% pries metus nebutu nieko pakeites i
gera puse. Uztat daug ka paverstu ubagais, nes gyvenant nuo algos iki
algos (kaip kad daro dauguma tautieciu) tu 20% net is kur kompensuot.

Konkurencingumui tai butu nusispjaut, nes zmogaus kainos dalis exporto
produktuose yra mizerna, exporto promoneje darbininku algos nedideles.
Todel galbut nuo savikainos numestum kokius 2%, bet del bardako
pakilusios visos kitos islaidos sitai suvalgytu ir paprasytu priedo.

Ai, dar palaidotum lita, nes po tokio finto juos laikytu tik paskutiniai
debilai. Atsargesni ju ir dabar jau nebelaiko, o sutartyse irase
saugiklius.

--
Kittehs u must haz prioriteez!
U no giv cheezburger 2 Ceiling Cat, an what has it earneded U?