Tema: Re: Devalvacija Ar gresia cia?
Autorius: Ramus
Data: 2009-12-16 09:38:04
Niekas to nezino.
Mano nuomone devalvacija dabar nieko nepakeis.
Asmeniskai visi mes jos bijojom prie metus - pusmenti. O dabar ziurint i
prieki, kas ir kiek musu laukia, is dalies jau gaila, kad jos nepasidarem.
20% devalvacija nieko nebutu paverte ubagais, o butu buvusi didele paspara
ukio konkurencingumui ir atgaivinimui.
Dabar devalvacija neturetu jokiu teigiamu pasekmiu. Bent jau man taip
atrodo.
Bankai pries.
Vyriausybei truksta valios ir galimybiu daryti tokio pobudzio sprendimus.
PB, TVF nespaudzia.
Kitu priezasciu nematau.