Tema: Re: Devalvacija Ar gresia cia?
Autorius: Saulius74901
Data: 2009-12-16 09:22:59
Na as irgi linkes pagalvoti, kad devalvacija visai galima. Visai neseniai
Seime prastuminejo Lito patikimumo istatymo pataisa, pagal kuria Lietuvos
bankui su Vyriausybe nebebuvo galima spresti kada keisti Lito ir Euro
santyki. Skirtingai nuo Kubiliaus ir Sarkino kalbu apie lito patikimuma ir
devalvacijos patikimuma si isattymo pataisa seime atmesta. Taigi sprendziam
ka tai reskia. Ogi tai, kad Kubilius su savo sutve ir toliau nori tureti
galimybe, pakeist ta kursa kada tik to reikes (istatyme raso: susikloscius
sudetingai situacijai).