Tema: Re: Devalvacija Ar gresia cia?
Autorius: Ramus
Data: 2009-12-16 11:03:04
Devalvacija nebutu paverte ubagais. Ypac maziausias pajamas turincio
sluoksnio, kuris vartoja santykinai mazai ivezamu prekiu. O ir ivezamos
prekes ta pacia nakti nebutu brangusios 25%. Taip, energetika butu brangusi,
bet toli grazu ne tiek, kiek devalvacija.
O dabar ilgai valgysim akcijini uzsigulejusi saugyklose  rokiskio suri po
14.99Lt, kuris tapo per brangus musu kaimynams.

Aplamai ekonomika juk ne mokslas. Hidrometeorologu prognozems tiketi jau
galima, ekonomistu - ne.