Tema: Re: Dar apie Vilniaus radarus
Autorius: Bangis
Data: 2009-11-09 18:39:19
Tai kad diena jie neblyksi (nu arba visiskai nemaciau kas ir kaip mane
nufotografavo), o fotkes jau apziurejau :|. Kaip tik apmokestino uz
virsyta greiti Vievyje. Taip ir nesupratau ar dabar ten stovi
stacionarus, ar mane is kokio kabluko nupyle. Bet pagal nuotrauka tai
vaziuojant nuo Kauno link Vilniaus, pravaziavus ta baznycia pravoslavu.
Teks nusilengvint ant 150 pinigu.
---
Bangis