Tema: Re: Dar apie Vilniaus radarus
Autorius: Rusla
Data: 2009-11-09 10:59:55
Na matai, as ne apie tai kalbejau. Tu inkilu pristatys, radaru bus vos pora
(kaip ir dabar), taigi mieste vaziuoti uzminant tai tapke tai stabdi - mazai
bus tokiu idiotu. O kad biski padidins greiti ten, kur tai nera taip
pavojinga - tai kas cia tokio? Visi mes zinom taisykliu netobuluma, bet
kitaip ju neparasysi. Taip kad tada tiesiog veiks nerasyta taisykle "truputi
padidinom" :)