Tema: Re: Dar apie Vilniaus radarus
Autorius: Doxlas
Data: 2009-11-09 09:56:59
Man butu priimtini tik tie radarai, kurie fotografuoja vazhiuojanchius A
juosta, vazhiujanchius per raudona shviesoforo signala. Dabar gi kokis
neapsishvietes vilnietis ar miesto svechias vazhiuoja kokiam gelezhiniam
vilke su srautu 80-100 km/h ir pamato neveikianti radara - stabdo ir sukelia
pavoju visiems aplinkiniams (kurie zhino kad radaras  neveikia ir stabdyt
nera tikslo).