Tema: Re: VW Passat FSI 2.0 AUTOMAT 2008modelis +/-
Autorius: Saulius K. <absolut @ takas.lt>
Data: 2009-03-06 10:11:08
Kadangi ne pats mokejau uz masina, pasirinkimas del man nezinomu priezasciu
buvo apribotas Passat/Avensis. Tai Pats brangiausias Avensis kainavo tada
apie 90kLT, ir jame... vis tiek nieko nebuvo :) Taip, ten yra visi siai
dienai iprasti navarotai, bet nieko daugiau. Gal tas Avensis ir vaziuotu
negesdamas, bet atsisedus uz vairo jauciausi lyg sededamas Yaryje.

Budamas samoningas, lojalus ir racionalus, nutariau pabandyti Passata
susirinkti is Comforto ir pliusu, o ne nesivarginant imti Highline.
Po poros dienu skaiciavimu, sandelio turinio tikrinimo ir siaip apmastymu,
dejau skersa ir prifarsiravau Highline visokios egzotikos ir pasiryzau
laukti 4 menesius (siaip jie sake iki 3, bet aisku...). Kaina gavosi 130
kLT.