Tema: Re: VW Passat FSI 2.0 AUTOMAT 2008modelis +/-
Autorius: Rusla
Data: 2009-03-05 19:30:11
Tai kad toyota taip pat pigiai vaziuoja ir tiek ziniu... tik kazkodel tamsta
(nu turbut be jokio sarkazmo) pridure: "tik pas tokvila yra dar viena
nelaime - vien tojotos, charakterio neaptikta"
P.S. nu matau, kad "is kur man zinoti" pasireiskia kiekviename vieno tokio
veikejo esquires poste (gal pazisti ji?). sunkiai jam sekasi, kiti kazkaip
seka postus ir atraso i tai, ka perskaito